تعمیر جعبه فیوز فورد موستانگ FORD

تعمیر جعبه فیوز فورد موستانگ FORD

تعمیر جعبه فیوز فورد موستانگ FORD – تعمیر جعبه فیوز و عیب یابی الکترونیک انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می پذیرد.

شرح مختصری از جعبه فیوز FORD

 جعبه فیوز خودرو ، از یک سری فیوز، رله و دیود مختلف تشکیل می شود که از قطعات الکتزونیکی خودرو در برابر اتصال کوتاه محافظت می کند. جعبه فیوز در زیر کاپوت خودرو از اجزای موتور شامل واحد کنترل موتور (ECU)، فن خنک کننده، موتور ABS و باتری محافظت می کند.

فیوزها از یک سیم هادی تشکیل شده اند که وقتی جریان بالا تر از حد آمپر باشند از بین می روند . محدوده آمپر معمولاً روی هر فیوز همراه با کد های رنگی مختلف تعریف می شود. قرار دادن فیوز مناسب با آمپر صحیح برای محافظت ضروری است.

در خودرو هایی که آمپر های متغیری دارند از فیوز های تیغه ای در مدل های میکرو دو Micro 2 در محدوده ۵ تا ۳۰ آمپر ، میکرو micro 3 در محدوده ۵ تا ۱۵ آمپر ، ATO /ATC معمولی (۱ -۴۰ آمپر ) ، Maxi Heavy Duty به شدت جریان (۲۰-۱۰۰ آمپر ) و… استفاده می شود.

نقش رله در جعبه فیوز

رله یک وسیله سوئیچینگ است که از یک جریان الکتریکی کم برای کنترل جریان بیشتر در مدار استفاده می کند. به عبارت دیگر، یک رله هنگام روشن شدن، برق را به مدار یا قطعه هدایت می کند.

رله‌ ها به سیگنال‌ های کنترل کوچک اجازه می‌ دهند تا تجهیزات سنگین‌ تری را با استفاده از سیگنال‌ های بزرگ‌ تر اجرا کنند، به عنوان مثال. چراغ جلو، استارت، کولر. سیگنال‌ های کنترل کوچک می‌ توانند از سوئیچ‌ های مینیاتوری یا خروجی کامپیوتر دستگاه به دست بیایند.

معرفی خودرو فورد موستانگ Ford Mustang

فورد موستانگ Ford Mustang ، محصول ایالت متحده امریکا در سال ۲۰۱۴ به بازار خودرو سازی عرضه شد. این خودرو لوکس با ظاهر بی نظیر خود با خودرو هایی نظیر شورلت کامرو Camaro و … رقابت نزدیک و نفس گیری دارد.

 Mustang ، حداکثر قدرت ۳۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور معادل ۳۷۹ نیوتن متر دارد و حداکثر شتاب آن ۵.۳ تا ۵.۶ ثانیه می باشد. مصرف سوخت موستانگ به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۸ تا ۹ است

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *